Pokon czyni cuda Mieliśmy okazje sami przekonać się, że nawóz POKON czyni cuda. Loteria, w której można było wygrać rowery trekingowe i zestawy nawozów cieszyła się dużą popularnością.
Loteria prowadzona była we wszystkich punktach handlowych, w których dostępny był nawóz, a proces rejestracji zgłoszeń przebiegał bez zakłóceń - zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Więcej

Mniej
90 lat Stihl 90 lat to już dosyć okrągła rocznica. Był oczywiście olbrzymi tort, uroczysty lunch i nie kończące się gratulacje. Ale co to za impreza bez prezentów? Dlatego Jubilat ufundował  90 cennych nagród, które zostaną przekazane klientom marki Stihl. Wystarczy zgłosić zakup na dedykowanej loterii stronie internetowej.
Kampania w mediach, towarzysząca loterii obejmowała m.in. outdoor, telewizję, prasę ogrodniczą, POS-y, oraz kampanię GDN i RTB w sieci.

Więcej
Ogrodowe Dolce Vita Ogrodowe Dolce Vita to loteria skierowana do klientów, kupujących narzędzia i maszyny ogrodnicze marki Oleo-Mac. Wszystkie nagrody mają typowo włoski rodowód. Kto nie chciałby zostać właścicielem sportowej Alfy Romeo, albo przeżyć słynne rzymskie wakacje?
Wiadomo jednak, że nie wszyscy zostaną laureatami głównych nagród. Czeka na nich 100 koszy włoskich specjałów. Bon Appetit!

Więcej

Mniej
Szczęśliwy Traf Szczęśliwy Traf to loteria skierowana do klientów sieci marketów budowlanych należących do sieci rozwijanych przez Grupę Polskie Składy Budowlane: Składów PSB, Marketów Mrówka oraz sieci centrów zaopatrzenia profesjonalistów PROFI.

Więcej

Mniej
Budujący Usmiech Losu Budujący Uśmiech Losu to pierwsza loteria organizowana przez nasza agencję dla Grupy Polskie Składy Budowlane. Ze względu na specyfikę sieci, posiadającej wiele marketów w mniejszych miejscowościach, wielu klientów po raz pierwszy miało kontakt z tego rodzaju promocją.

Więcej

Mniej
Satyn Loteria "Gładź i wygrywaj" skierowana była do klientów, zaopatrujących się w hurtowniach budowlanych - głównie do właścicieli firm budowlanych. Zdrapką premiowane były zakupy większych ilości produktów marki Satyn. Proporcjonalnie do wielkości zakupu zwiększało się prawdopodobieństwo wygranej: jeden SMS ze złotej zdrapki generował 10-cio krotnie większa szansę na wygraną niż numer ze zdrapki brązowej.

Więcej

Mniej
Pół na pół Loteria promocyjna przygotowana dla producenta kabin prysznicowych SANPLAST. Zamiast nagród rzeczowych laureaci loterii wygrywali 50% kwoty wydatkowanej na kabinę prysznicową Organizatora.

Więcej

Mniej
PLUS Dyskont

Więcej

Mniej